Min nya scrapväska

Bestämde mig för att jag ville ha en ny väska......
Hittade då Totally cool Shoulderbag, går även att ha som laptopväska.

När man ska iväg på en kortare träff och har planerade projekt  så kan man åka med en lätt väska.
Massor av mindre fack och känns väldigt praktisk.
Har letat och de företag som hade den inne hade bara cerise, jag ville ju ha en grön så att den passar med mina andra väskor ;-)

Så var jag av en händelse in hos Scraproom och frågade henne.
Jodå, den fanns att få i grönt. En vecka senare får jag ett samtal att nu är min väska här.

Toppen, vilken service det var.
Här kommer några bilder.

Frammifrån


Med "locket" uppfällt


Massor av småfack i ena hälften och den andra är hög/bred nog att ha som pappersförvaring.


Och på bäda gavlarna är det ett djupt fack och ett vidare med dragsko.

Kommentarer
Postat av: helena påhlsson

grymt snygg !!

Postat av: Annica

Snygg!!

2010-12-25 @ 10:39:37
URL: http://annicasscrapblog.blogspot.com
Postat av: monica

Grymt snygg och ser även väldigt praktisk ut =)

2010-12-25 @ 12:11:08
URL: http://leamonskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback