Scrappat på träffen hos AM i Halmstad

Igår den 24/10 var jag i Halmstad på träff hos Annmari, mycket trevligt.
Det ingick en del utmaningar.

Detta var en skissutmaning med minst tre ord i titeln.
Det blev vår katt Tuss som surar



Nästa utmaning var mer teknikutmaning.
Två foto, en dekoration som inte var köpt i scrapbutik och något lila.
Dekorationen bytte vi men någon annan och jag fick en lite grön tvättklämma.
Mitt lila var tyllen. Dessa två blev en fjäril.



Och till sist en LO i svart ( Ingen utmaning)



Jag gjorde även ett påskort till en utmaning men det ska min far få till sin födelsedag så det kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Jättefina, helst den nedersta!

Postat av: ElinÅ

Vilka snygga! Och va smart att göra en fjäril av klänypan o tyll. Jättefint!

2009-10-25 @ 15:18:38
URL: http://www.elinsscrapblog.blogspot.com
Postat av: annmari

Skönt att se att du kom hem ordentligt. Sitter och funderar lite på när jag ska lägga nästa träff :-)



kram annmari

2009-10-25 @ 19:36:25
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilken läcker fjäril.

2009-10-26 @ 18:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback