7 Oktober, Idag är det min dag

Vaknade av en katt som gosade mig i ansiktet.....
Mannen har gått till jobbet men i mailen ligger ett vykort som talar om att han älskar mig ;-)
Jag har ju redan fått min födelsedagspresent av honom, min fina Canon Eos 450D.

Mina föräldrar och min bror har skänkt mig en pall/tvättkorg i valnötsträd.
En skiva med Sarah Dawn Finer och fler massagetillfällen.
Det uppskattas verkligen.
Så jag ska ringa och boka tid i förmiddag.

Jobbar halva dagen idag, börjar till lunch och då ska jag och min kollega äta smörgåstårta, mums.


Kommentarer
Postat av: Anki

GRATTIS i efterskott Ingela!



Visst äre 450`n mycket trevlig :)



Jasså du blev inspirerad av Sarah Dawn Finer från vår biltur? :) Visst är skivan bra.



Kram Anki

Postat av: Anki

GRATTIS i efterskott Ingela!



Visst äre 450`n mycket trevlig :)



Jasså du blev inspirerad av Sarah Dawn Finer från vår biltur? :) Visst är skivan bra.



Kram Anki

2009-10-28 @ 07:25:56
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback