Utmaningsdax!!

Så här löd utmaningen i Sonja´s blogg:

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika).

Lycka till!


1. Vad heter du?: Ingela

2. Ett ord på fyra bokstäver: Ilex

3. Flicknamn: Isabella

4. Pojknamn: Ingmar

5. Yrke: Ingenjör

6. Färg: Isblå

7. Klädesplagg: Innetofflor

8. Mat: Inkokt ål

9. Sak i badrummet: Ishink

10. Plats/stad: Idre

11. En orsak att vara sen: Inställd (resa)

12. Något man skriker: Idiot!!

13. Film: Imperiet slår tillbaka (Starwars)

14. Något man dricker: Isthé

15. Band: INXS

16. Djur: Igelkott

17. Gatunamn: Inre Ringvägen

18. Bil: International Harvester

19. Sång: I natt jag drömde

20. Känd person: Ingvar Kamprad


Det var inte lätt men jag hade himla kul när jag gjorde den.
NI som känner er manade att hoppa på... hoppa på:)

Kommentarer
Postat av: annmari

Jag antog utmaningen. Svaren finns i min blogg



kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback