20 frågor

20 frågor


Hittade detta hos Annmari
Häng på om du vill.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. 
ka egenskaper som annonsmedium i fråga om bl.a räckkvidd i för- (Telematik)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Elementet
3. Vad såg du senast på TV?
Ett naturprogram om makaker (apor)
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
19.00 ( rätt svar 19.04)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Il Divo på Spotify
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Igår eftermiddag, en lång promenad och fotade.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Tvättade
8. Vad har du på dig?
Svart/grå randig tröja och svarta mjukisbrallor, strumpor
9. Drömde du något inatt?
Tror inte det
10. När skrattade du senast?
I eftermiddags
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Hyllor med dataprogram, programeringsböcker, papper mm
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Massor, jag jobbar på söder.....
13. Vilken var den senaste filmen du såg?
En Wallanderfilm
14. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Ett hem, göra mig skuldfri och sen skulle jag unna mig och sambon att leva bekymmersfritt
15. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Att jag samlar på blått glas
16. Tycker du om att dansa?
Ja, Linedance
17.Vad var den senaste boken du läste.
Harry Potter
18.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut, har bott i både England och Danmark
19. George Bush?
Gammal
20. Brukar du ha låtar som fastnar i huvudet och vilken var i såfall den senaste?

Amazing Grace med El Divo

Kommentarer
Postat av: annmari

visst är det kul med sådant här :-)

Blåa glas är fint


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback