Scrapmara i Malmö 28-29/3 2009

Hit tänkte jag åka,  jag hade verkligen sett fram emot det.
Jag har varit med på de andra 2 marorna som Jane anordnat i Malmö
Jag har haft supertrevligt och blivit väldigt inspirerad.
Jag har gladeligen betalt både träff och hotellövernattning.
Så fort jag såg att det var på gång så bad jag att få den träffen i julklapp av sambon.

Men till min stora besvikelse så kommer det inte att bli av.
Att priset höjdes från 650:- till 1300:- var lite för bra.....
Jag förstår visst att saker kostar pengar och att priserna höjs men det finns gränser för allt.
Och i vår familj så var den tyvärr övergången.
Så jag får vara utan. Så är livet.


Kommentarer
Postat av: Jane

Fler måltider/fikor, fler presenter och gåvor, fler överraskningar, höjda rums- och lokalpriser och bra mycket lyxigare än förra gången blir det. Ja priset höjdes. Men vi lovar att berätta allt om träffen, nästan så att det kändes som om du var där ändå :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback