Vårkänslorna gjorde halt...

Det skulle ju bli sol och fint väder i helgen.
Trodde vi ja....

Jag skulle åkt på min första scrapträff sen i höstas i går lördag men när jag steg upp så blåste det full storm.
Och sätta sig ensam i bilen för färd till Halmstad ca 10 mil bort var inte att tänka på.
Lastbilar välte så min bil hade väl landat på en åker eller något.

Har haft uppehåll med pysslet över vintern,  fick ju jobb. Bara tillfälligt så jag har hunnit få nytt igen.
Tyvärr så vill inte trivseln infinna sig.
Med trasig bil har jag åkt mycket buss och det har blivit långa dagar.
Har varit både trött och sjuk men det har bättrat sig.

Nu ska jag försöka komma igång igen.

Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

ja fy fasen va det blåst i helgen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback