Tisdag 26/2

Dagarna går.

Igår var jag till banken efter jag jobbat fm för att diskutera mitt pensionssparande, börjar man bli gammal då ?  ;-)

Ska snart iväg till dagens jobb, åker buss idag.
Usch det regnar.....
När jag väl kommer hem i kväll så ska jag ha en stund för mig själv.
Mannen ska till modellflygklubbens bygglokal. De förbereder för att flyga inomhus om 1 ½ vecka.

Ska läsa i min nya bok som jag fick igår.
Den heter "växthus och drivbänkar"
Jag drömmer om ett eget växthus, vilket ska bli verklighet så snart vi hittat ett hus vi vill bo i.
Drömma kan man ju alltid göra.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan!
Jag är en 20 årig tjej som studerar på högskolan samt frilansar innom foto och webdesign. Har bloggat i 4 år nu och vet hur vitkigt det är med blogg designen för att få sina läsare att stanna kvar.

Söker nu nya bloggar att designa om för en liten summa pengar.
(Beroende på hur mycket som skall göras).
Hör av dig på mail jobb@ bexs . se om du är intresserad.

Min egen blogg hittar du på www.bexs.se.

Med vänliga hälsningar Rebecca


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback