Söndagen den 23/9

Har haft dåligt med energi till att uppdatera.

Blev arbetslös vid månadsskiftet och har nu lagt stor energi på att få tag i ett nytt jobb.
Vet du något?
I första hand så söker jag ju jobb inom blomsterbranchen men kan även tänka mig annat, bara jag får jobba.

När det gäller hobbybiten så ser jag fram emot två träffar i oktober, den ena arrangerar jag själv här i Helsingborg på Dalhem, se Helsingborgsbloggen: http://scraphbg.blogg.se/

Och sist men inte minst så ska jag åka till Malmö på Scrapmara en hel helg ;-))
Vi ska bo på hotell och bara scrappa hela helgen. Underbart.
Det är Jane på Scrapaddicted som arrangerar och det blir säkert jättebra.

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej hopp..
Sitter och är hungrig ? mer än en timme till mat. Så jag surfar runt och kollar efter inspiration och värme för här är det lite kyligt. Brrrr?.sneglar mot lite HETT TE,,kanske,.
Ha det gott

Postat av: Lisbet

Är ute på en liten efter lunch scrapsurfning. Har tittat lite mer ordentligt på din sida än att bara susa förbi i värsta farten. Känner mig less och utled på allt ? reda nu, så lite vacker fägring för ögat är vad jag behöver. Vackra bilder på din sida...har suktat efter dem..

2007-10-02 @ 13:13:27
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback