Vanås Kvarn

Vanås Kvarn

I ett litet uppehåll i regnvädret så gick vi ut en sväng hos bror min som bor strax norr om Åsljunga, Vanås Kvarn ligger på hans mark.
Vi gick gången ner mellan två dammar som han har fisk i.
Ganska mysig promenad om än lite fuktig.

Nu har nästan arbetsveckan tagit slut, väl är väl det....
Har varit mycket nu och jag känner mig inte helt 100% än.
Men det får gå.

Om det blir fint väder i helgen så tänkte vi ge oss ut i naturen med kameran, annars får jag säkert lite pysseltid ;-)
Ser fram emot nästa helg när jag ska på ATC kurs, roligt.....hoppas Hella bullat upp med massor av inspiration.
Fler som ska åka dit?

Kommentarer
Postat av: Agneta

ATC-kurs låter jätekul! Räknar med en blogg fullproppad med fina alster efter kursens slut :)

Postat av: Gunvor

Nej det är lite väl långt från Roslagen ;) Men jag ser fram emot att få se resultatet här i din blogg!

Snöiga kramar, Gunvor

2007-01-12 @ 17:52:28
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Sonja T

Härlig bild, trots det gråa vädret!

//Sonja

2007-01-12 @ 22:44:08
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Hella

Jajjemän, inpiration kan du räkna med ;)
Hoppas verkligen att ni blir lika entusiastiska som jag idag, när jag provade produkterna!

2007-01-17 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback