Tisdagen den 21/8

Nu snurrar hjulen på ;-)

På lördag ska vi ha träff på Dalhem här i Helsingborg.
Trodde aldrig att vi skulle bli så här många.
Jättekul.
Massor med nytt folk som jag inte träffat innan och så några......
"gamla godingar"  ;-)

Förutom att det naturligtvis blir tid för scrap/kortmakeri så kommer det att vara tillfälle att handla hos de tillresta företagen, sälja saker på loppisbordet och lära sig maskning av stämpelmotiv.
Vi kommer att ha flera utmaningar som jag hoppas få deltagare till, flera generösa företag har skänkt priser till dessa.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Mycket annat snurrar också på, idag ska jag på möte med Antenn.
Det är ett omställningsbidrag som ska hjälpa en till nytt jobb inom tre månader.
Jobbar min sista dag på fredag.
Åker runt en del till olika företag och söker jobb/ talar om att jag blir ledig och är till förfogande.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vem kallar du gammal!! Det var det värsta men å andra sidan så kan jag hålla med om att jag är en goding! *asg* Imorgon är det dax! *längtar* Under dagen ska jag se om jag kan samla ihop lite till loppisen, måste ju få in mer pengar att shoppa för! ;=)
Håller tummar och tår för att du ska hitta ett nytt jobb, snart!! Ett jobb där dom har vett att uppskatta dig!
Kramar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback