Scrapträff på Dalhem

Igår blev så scrapträffen av.
Som vanligt när man arrangerar så är det svårt att få ro att sätta sig, det tog lite tid för mig att komma igång.
Man vill ju att alla som kommit ska ha det bra och att allt funkar.

Ett jättestort tack till hjälpande händer, ingen nämnd och ingen glömd.
Ni vet själv vem ni är tjejer ;-)

Scrapliften av Marie´s LO "på macronivå uti vår herres hage" ville jag absolut ge mig på.
Med en massa Hoyabilder liggande som passade perfekt till detta så gav jag mig i kast med den.
Det tog i princip hela dagen men det var det värt ;-)
För min LO röstades som nr1 i den utmaningen. ( Bild kommer snart )

Fick även gjort en LO till skissutmaningen.
Hade några kort från ett besök hos min bror som skulle scrappas. Lite enklare men man behövde göra något bara på flyt.

Som sammanfattning av dagen kan jag sägga att jag var jättenöjd. allt funkade.
Ett stort tack till alla trevliga människor som kom och gjorde dagen till vad den blev och även ett jättetack till Landstoken/Helena och Apidae/Annica som hade sina butiker på plats och servade alla deltagare.

Efter denna långa dag så slocknade jag på soffan.... så mannen föreslog att det var bättre att krypa i säng.
Lite ont i kroppen idag men vad gör man inte för konsten......

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, men fjällan då, jag hoppas att det känns bättre i kroppen idag?!
Tack för en supertrevlig träff, du är en pärla!! Tack för att jag fick låna alfabet och pappersskärare av dig. Snacka om att jag hade huvudet under armen när jag packade!! *asg*
Ledsen att jag fick springa ifrån så som jag gjorde igår kväll.. Som tur var så var det inte så farligt med Melle men jag förstår att maken inte ville vara själv med honom, det är rätt läskigt när han har det jobbigt med andningen... Nåja, nog om det.
Kram på dig!!

Postat av: Nina

Hej, hej.......tack själv för en supertrevlig träff! Ingen ordnar en träff bättre än du.....allting var kanon. Inte för att det blev så mycket gjort, men så orkade jag ju gå på festival när jag kom hem!
Ha det bäst, vi hörs!
Kramar i massor!

2007-08-26 @ 22:38:18
Postat av: lena

Tack så mycket för en lyckad träff. Ser fram emot fler inom snar framtid. Så kul att din LO vann. Jag kunde ju inte stanna tills det var avgjort, men jag la iaf en röst, kännde på mig att du skulle vinna, den var så fin, så klara färger. (Och sen hade du ju en väldigt snygg färg på fotomattan ;) Hihi) ha det gott!

2007-08-27 @ 07:34:41
URL: http://latto.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har ju inte tackat här för träffen...hyfs!
Tack så jättemycket för att du (ni?) ordnade en jättemysig pysseldag!! Fräsch Lokal, massor av kaffe o tilltugg..o mysiga människor!!
Kram Anna

2007-08-30 @ 09:51:27
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: Jeanette

JAAAA det var jättekul... & jag fick gjort 2 sLO´sJag kommer tillbaka =)
Bra fixat & ordnat med allt & som sagt så hade jag gott om plats för alla mina grejer=D

2007-09-05 @ 09:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback