Tisdagen den 28/11 2006

Vilket uppvaknande....
Skulle vara fri idag så jag hade inte satt klockan på väckning.
Telefonen ringde och det var min chef - Är du vaken? Nej... -Vakna, vi har haft inbrott i butiken!!
Då vaknade jag, kastade på mig lite kläder och fick köra dit, ringa polis och låssmed mm

Vet ni, jag har för första gången i mitt liv fått lämna mina fingeravtryck, det var inte så lätt som man trott.

På eftermiddagen var jag hemma igen för att sen köra till pysselträffen i lokalen.
Jättetrevlig kväll med massor av pysselsnack.
Fick gjort en del julkort som jag ska försöka ta bilder på i morgon.

Kommentarer
Postat av: Peterlina

Usch vad trist med inbrott... hoppas de inte kom över något av värde.
Fingeravtryck är lite pilliga - håller med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback