Tisdagen den 14/11 2006

Detta var dagen då allt började.....
Jag fick rycket att nu äntligen så skulle det ske, jag skulle skaffa mig en blogg.
Dock inte utan gråa hår och tandgnissel.

Det var fridag från jobbet och jag hade lovat chefen att köra till krematoriet med en gravbukett som jag tog hem igår. Den fick stå i badrummet över natten.
Sagt och gjort jag for iväg dit, ganska snabbt överstökat för att sen ta mig ner på söder.
Besökte min optiker för att justera mina glasögon då dessa kasade lite grann.
Vandrade runt ett tag i diverse olika affärer, hittade julklappen till Peters brorson.

Men jag hann även med ett besök i en pappers affär.
Där hittade jag en ny die till min Bosskut, en julgran. Det passar ju nu så här års.
Det fanns fler men kassan tillät inte fler investeringar nu.

Åkte hem och åt en sen lunch, samtidigt som TV:n fick stå på.

Ringde till Min far idag, han fyller 63. Han ska inte "fira" förrän på söndag då vi är bjudna dit på middag men jag ville ringa honom i alla fall.

Peter hämtade mig när han kom från jobbet, vi handlade lite och levererade klubbkläder till Gustavssons i Påarp. Hem till värmen och hemmet efter detta. Jag hann med att se både "Bones" och "House" innan det var dags att avsluta kvällen.

Kommentarer
Postat av: Millan

Ska bli spännande att följa vad som händer i din blog! Lycka till!

Postat av: Jane

Det är faktiskt nåt jag saknat - en blogg hos dig :) KUUUL att läsa om dig :-)

2006-11-18 @ 13:57:33
URL: http://www.scrapaddicted.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback