Bara timmar kvar

5 saker jag vill ska hända 2007:

1. Att alla nära och kära ska få vara friska och krya.
2. Att jag själv ska bli bättre på att hantera min tid för jag är tidsoptimist.
3. Att jag återigen ska komma igång med min Linedance, saknar det.
4. Att våra ommöbleringar i hemmet ska bli klara, mannens hjälp behövs.
5. Att jag ska kunna utvecklas som scrappare.

Tack Gunvor! Så mycket bättre att uttrycka förhoppningar än att lova en massa som man ändå aldrig kan hålla ... Och nu vill jag gärna se vad du som läser detta har för förhoppningar på det nya året! Känn dig utmanad!

Ha nu en riktigt mysig Nyårsafton! Gott Slut och GOTT NYTT 2007!

Kommentarer
Postat av: Jane

5 saker jag vill ska hända 2007:

1. Att jag ska sluta att ha ett ständigt dåligt samvete och istället inse hur BRA jag är som klarar både eget företag och småbarn.
2. Att min goa lilla familj ska få vara friska och må bra.
3. Att jag ska kunna gå ner några kilon och ta en långpromenad minst en gång i veckan.
4. Att ta en scrapstund på eftermiddagen varje fredag.
5. Att jag ska kunna utveckla butiken ännu mer och få uppfylla mina och andras önskemål i ännu större utsträckning.

Postat av: Sonja

Tror bestämt att jag ska anta din utmaning - bara den kan vara en utmaning:)
Gott nytt år//Sonja

2006-12-31 @ 21:34:08
Postat av: Veronica

Jag antog utmaningen, den var lite klurig men jag fick klämt fram det!

Kram!

2007-01-01 @ 15:38:18
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: Chrissysoder

GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING.
Din UTmaning jaaa jag vet inte om jag vågar ta den men ska försöka göra det.......jag och en massa nyårslöften går inte ihop ju.....

2007-01-01 @ 21:36:19
URL: http://chrissysoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback