100928

Tiden går... Och jag är uppbokad till tusen. Försöker balancera allt.
Ingen tid till pyssel för tillfället, längtar till att jag kan ta tid till det.

Jobbar heltid.
Flytten har blivit framskjuten så vi kanske får nycklarna idag.
Det betyder ett antal veckor som går åt till det innan vi är färdiga.

Som många vet så är jag involverad i modellflyget.
På föreningsnivå så är jag Ordförande i den lokala klubben, faktiskt första kvinnliga.
Men just nu så är det mycket där.
Som om inte det vore nog så sitter jag som suppleant i förbundstyrelsen med möten på bortaplan ofta i Stockholmstrakten.

I helgen som gick så var jag i Barkaby, där hade vi ett arbetsmöte och skulle färdigställa en guide som ska gå ut till alla klubbar i Sverige.
Nedanstående "filurer" var med.


Sture Kinell


Christer Malmesäter


Rolle Brebäck


Ulf Höglin

Med på mötet var även Lasse Palm som hann smita innan vi tog kort....

Onsdagen den 6/10 är det klubbmöte här hemma.

Helgen den 8-10/10 så blir det förbundsstyrelsemöte på Hotellet i Arlandastad.

Och mitt i allt detta så tränar jag vattengymnastik på Gröna gården i Påarp

Förstå om livet blir lite mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback