Shoppat.....

Hittade lite smått o gott hos Pysseltagen.se som bara fick glida ner i min "handlekasse"
Behövde nytt lim inför morgondagens träff och en fluidchalk som var slut sen fick de bli lite blommor, papper mm

Idag packar jag inför träffen i morgon, ska försöka vara lite organiserad....
Jag har hittat fler intressanta utmaningar på Scrappers forum, deras CC pågår ju t.o.m söndag.

Och så packar jag inför att jag och Peter ska på förbundsmöte i Göteborg, det blir övernattning på hotell Panorama.
Vi blir bjudna på middag av Flygsportförbundet och dagen efter kommer vi att bevista ett möte med SMFF, där blir vi även bjudna på både fika o lunch.

Skyndar vidare, hoppas kunna visa lite bilder efter helgen.

Kommentarer
Postat av: Annyt

Hej vännen..

lääängesen jag var här, tappade bort dig där ett tag! Hörde att du träffat min plastmamma, kul!

Hoppas att allt är bra iaf, vi ses nog på mässan!

Kramen// Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback