Tiden bara går....

Veckan har bara svept iväg så här långt.

Jobbar själv i butiken denna veckan, chefen har åkt till Polen.
Så det är lite att göra.
I måndags så var jag på möte med praktikantens skola.

Var på tisdagsträffen igår och startade då om en dubbel-LO som jag haft framme flera gånger.
Det var något som inte stämde så jag har bytt papper och kommit igång med den.
Blir färdig nästa scraptillfälle....

Just nu läggs mycket tid med förberedelser inför Scrappizträffen i Helsingborg.
Ikväll har jag och Veronika suttit och placerat ut sponsrade priser till de olika utmaningarna.
Det tog hela kvällen kan jag lova.
I morgon efter jobbet så fortsätter förberedelserna inför träffen.

Och fredagen tror jag ska ägnas åt min sambo som får många ensamma timmar just nu ;-(

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tjena fjällan!

Visst fick vi mycket gjort! Och under tidspress eftersom jag blev tvungen att rycka in på jobb.

Krama stackars Peter från mig och du; jag ger dig en jättekram så här över cyberspace!!

JÄTTEKRAM!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback