Sommaruppehåll

Ikväll har vi haft sista tisdagsträffen innan sommaruppehållet.
Vi hade lite extra festligt för vi firade Veronica som nyss blivit tant ;-)
Ni skulle sett vaniljbomberna......

Vi återupptar veckoträffar till hösten igen men tjuvstartar med en träff på lördagen den 25/8.
Håll utkik efter mer info om denna som kommer snart.

Ha det gott i värmen!

Och angående min brors mysiga boende..... det får gärna vara lite dragit hos potatis o morötter mm :-)
Bror min slipper frysa, hans hus är rött med vita knutar och ligger strax bredvid...

Kommentarer
Postat av: Marie

Lämnar ett litet avtryck att jag har varit här och hälsat på i din blogg och botaniserat bland fina alster och foton!
*kram*

Postat av: Veronica

Tack så mycket för er överraskning, jag blev så himla glad!

2007-06-15 @ 09:45:23
URL: http://hildastina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback