Utmaning...

Hittade denna utmaningen hos Engdam/Pia och beslöt mig för att hänga på.

FÖRSTA

Riktiga jobb: I stallet, jobbade som slaktsvinsskötare. Innan var det bara sommarjobb.
Egenköpta CD: Oj det kommer jag inte i håg
Piercing/tatuering: Hål i öronen och två tatueringar, en ros på skuldran och en lyrfågel på vaden.
Riktiga kärlek: Anders, han gick i klassen över mig när jag gick i sexan.
Fiende: Hmmm...

SENASTE
Biltur: Från min bror i Åsljunga i går
Kyss: Nyss.
Låne-bok: Det var så länge sedan att jag inte minns.
Film sedd: I går kväll, Die Hard 3
Dryck förtärd: Cola light
Mat äten: Frukost
Telefonsamtal: Med Mamma igår.
Skiva spelad: Black - Ingvars i bilen ;-).
Irritation: Att vädret blev så dåligt igår.

JAG
Vill: Ha mer tid till mig själv och pyssel.
Har: ingen lust att städa, nödvändigt ont.
Önskar: Att mina nära och kära får vara friska.
Hatar: Orättvisa, kokta grönsaker.
Är rädd för: Smärta, nålar...
Hör: När mitt mailprogram skriker: Yepeekaje, You got mail.
Undrar: Vad som komma skall.
Ångrar: Saker som jag önskat göra och som jag inte vågade...
Älskar: Min Peter
Sjunger: I bilen när jag är ensam.
Gråter: Säger bara "Lilla huset på prärien"....

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Ja, här.
Jag gillar att laga mat: Om mannen inte lägger sig i..
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Inte vad jag kan komma på.

FAVORIT
Nummer: 7
Färg: Naturfärger som brun, grön men även blå.
Dag: Onsdag
Månad:Augusti, September då börjar naturens färger förändras.
Drycker: Cola Light

FÖREDRAR
Gos eller hångel: Gos
Te eller kaffe: Te
Mörkt eller ljust öl: Hellre riktig engelsk cider.
Rött eller vitt vin: Beror på tillfälle.

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Nej
Hjälpt någon? Ja
Köpt något? Ja, mjölk
Gått på bio? Nej
Sagt 'jag älskar dig'? Ja
Saknat ett ex? Absolut inte!
Skrivit i en dagbok? Ja, här.
Haft ett seriöst samtal? Ja.
Saknat någon? Ja, vi pratade om Peters pappa igår som vi saknar.
Kramat någon? Min goa älskling, Peter.

Kommentarer
Postat av: Pia

kul att du antog utmaningen och roligt att läsa dina svar. :-)

Postat av: Gunvor

Kul att få veta lite mer om dig Ingela!

Kram, Gunvor

2007-01-10 @ 09:04:57
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback