Söndagen den 19/11

Idag är det min fars dag, dvs vi firar hans födelsedag och fars dag eftersom vi inte hade möjlighet att träffas förra helgen.
Mor har lovat kalkon, det riktigt vattnas i munnen av blotta tanken.

Har pysslat ihop ett presentkort till honom som berättigar till julbord för 2, han "ville ju inte ha något" så då tänkte jag att julbord kanske kan smaka. Då kan mina föräldrar unna sig något extra.

Lyckades med konststycket att boka besiktning till bilen, ja som ni förstår så är jag inte världens mest tekniska när det gäller datorer. Två veckor kvar till körförbud så det var väl dags.

Inatt fick jag även en glädjande nyhet, ungdomarna i min linedanceförening har tävlat i skövde och lyckades knipa en 2:a plats med sitt team.
Det fanns även andra som deltog men deras resultat har jag inte fått ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback