Nya tider....

Här händer det saker, tyvärr inte så mycket pyssel men i mitt liv.

Har haft mycket på jobbet på senaste tiden.
Och runt jobbsituationen som hotade att bli desperat.
Jag fick besked att chefen skulle sälja butikslokalen och att personalen skulle få gå.
Då blir man lite sänkt....
Men här har jobbats på saken och idag ska jag skriva på papper på ett nytt jobb, i blomsteraffär här i stan.
Har även fått fler timmar vilket var precis som önskat.

Sitter och lyssnar på Sarah Dawn Finer, denna fantastiska röstresurs, "Standing Strong" är riktigt mäktig.
Nu känns allt bättre.
Var i Stockholm helgen som gick. Möten, middag och trevligt sällskap.

Idag ska jag unna mig att pyssla om mig själv, har beställt tid för massage hos Ingrid på Gröna Gården i Påarp.

Kommentarer
Postat av: annmari

Grattis till mer jobb. Men jag kan förstå att det har varit en oroligtid tills pappren var på skrivna



kram annmari

Postat av: Lotta K

Skönt att allt har löst sig till slut och att du fick mer tid.



Lotta

2010-03-26 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback