Scrapträff och mässa på Sundspärlan

Igår var jag på Sundspärlan i Helsingborg och gick på både mässa och scrapträff.

Fick en hel del gjort under träffen.
Peter har lovat fotografera till mig.
Där träffade jag också en massa trevliga människor, både gamla och nya bekantskaper.

Dagens favorit bland det saker jag shoppade måste vara "Pearlmaker", så rolig den var att jobba med.
Det fanns ju många färger så det kanske blir fler.....
Annars blev det lite blommor, band, Thickers och bling.

Det fanns ett lotteri, Tyvärr ingen vinst, inte heller till Annyt eller Mella som lämnade sina lotter till mig.
Det är vår tur näst gång tjejer.

Kommentarer
Postat av: annmari

Var inte på mässan efter som pengarna tog slut i Gtb ;-) Men jag tröstade mej lite på MiMas i lördagas. Köpte också Pearlmaker, har redan hunnit använda dem på mina senaste LOsar



kram am

Postat av: Annyt

Haha, du är ju för söt vännen..

Om där nu mot förmodan hade blivit nån liten vinst så hade den varit din..du fick ju lotten!!

Pearlmaker ja, visst är dom roliga!

Retar mig bara på att det inte finns nån som är genomskinlig..köpte bl.a Crystal eller vad den nu heter men den är där ju glitter i!!

Kul att springa på dig igen.

2009-03-30 @ 23:20:28
URL: http://annyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback