3 Saker du inte visste....

3 Saker du kanske inte visste om mig...
En utmaning jag fick från Chrissy, tack för det!


Tre jobb jag haft/har i mitt liv:
1. Kökspersonal på kallbadhus
2. Au Pair + butikspersonal i London
3. Djurskötare till 2000 grisar

T re platser där jag har bott:
1 . London
2. Östra ljungby
3. Hyllinge
     
Tre serier jag gillar att se på TV:
1. CSI,  original och  Miami och New York
2. NCIS
3. Gordon Ramseys Kitchen Nightmares

Tre favoriträtter:
1.  Gai Satay ( Thailändska grillspett på kyckling med jordnötssås)
2.  Biffteki (Grekiska köttförsbiffar )
3.  Blodkorv med Bacon o en skvätt kaffegrädde


Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
1.  Grekland

2.  Scotland

3.  Madeira
Och naturligtvis med min älskling Peter, vi längtar efter semester.
   
Tre saker jag vill lära mig:
1.  Silversmide
2.  Fotografera

3.  Flyga radiostyrt

Jag skickar inte denna utmaning till någon speciellmen ni som ser den kan väl hoppa på ;-)


Kommentarer
Postat av: annmari

nu har jag skrivit mina svar i min blogg



kram annmari

Postat av: nancy

Tack så jätte mycket för hjälpen med att hitta Alla hjärtans dag biljetter ;)

Ha en bra helg

//Nancy

2009-01-24 @ 16:37:35
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: nancy

Tack så jätte mycket för hjälpen med att hitta Alla hjärtans dag biljetter ;)

Ha en bra helg

//Nancy

2009-01-24 @ 17:40:22
URL: http://pinknanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback