Så var julen över...

Vi firade julen med mina föräldrar och bror i Åsljunga.
Han hade tjockt med snö när vi kom dit.
Jag hade jobbat men vi anlände strax efter att Kalle Anka hade börjat.

Vi hade en trevlig kväll med god mat och mamma & pappa hade köpt scraplotter till oss alla.
Peter vann storvinsten.... 2 x 25:-

Jobbade även annandagen.

Nu håller vi på att ta bort julen i butiken och fixa inför nyår.
Massor att göra, mycket silver o glitter.
Både jag och Peter har lyckats att bli pangförkylda så vi sover dåligt på nätterna och är hängiga på dagen.
Resa är planerad till Stockholm på nyåret men vi får se hur vi känner oss.

Pyssel har det inte blivit tid till men jag ser fram emot Helsingborgsträffen den 10/1 på Ättekulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback