Tisdag 7/10 2008

Det är min dag idag.....
Det firar jag med att återuppta mitt bloggande.

Svårt att hitta inspirationen, har inte scrappat på evigheter.
Saknar det sociala umgänget med andra scrappare.
Har dock inte haft ork att ta mig ut bland folk.
Har dåligt följt med men sett att Mia öppnat butik nere på planteringen.
Jättefin och mysig.
När kassan blir bättre ska jag absolut åka dit igen.

Lovar inte att det blir dagliga uppdateringar men ska försöka att få till det lite mer regelbundet.

Har tyvärr inte jobbat på ett tag nu och söker jobb varje dag.
Igår ringde man från en blomsterbutik här i stan och ville att jag jobbar varannan söndag fram över och jag blev jätteglad för det gör ju i alla fall en liten inkomst.
Idag ringde ägaren och sa att jag fick ju förstå att han inte hade råd att betala avtalsenlig lön, dvs 100% på söndagar.
Nu när det var ett extrajobb och  han ville att vi träffas och diskuterar saken
Så det jobbet flyter väl ut i intet......

Har spenderat eftermiddagen med mina föräldrar och pappa har idag påbörjat sin pension.
Han tyckte att det skulle bli riktigt skönt.

Nu väntar en bit mat, vi synes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback