Onsdag 5/11 2008

Här går det både upp och ner.....
Många sugar är tappade, jag har sökt så många jobb att jag inte kan räkna dem längre.
Och man blir ju besviken var gång man får ett negativt besked.
Tyvärr så får man inget alls av de flesta, så en stund efter ansökningstiden gått ut så kan man avskriva dem.

Men nu ser det lite ljusare ut.
Fick mail från en tidigare arbetsgivare om jag vill jobba fram till nyår.
Omständigheterna är inte så kul för tjejen som har tjänsten har varit med om en krock och är sjukskriven på obestämd framtid pga ryggsmärtor. Det är en jättego tjej och jag hoppas verkligen att hon blir frisk.
Men jag har i alla fall fått ett erbjudande.
Schema skulle tittas på idag och i morgon så får jag besked om hur mycket det blir. Det kan bli allt mellan 50-100 %

Ska förresten gå på bröllop!
En "gammal" linedancebekant ska gifta sig i Raus kyrka den 15/11 och hon har bett mig att göra buketten.
Det ska vara en enkel bunden bukett, bilder ska tas så att ni får se.
Nu ska jag ut och leta band som jag ska linda om "handtaget", snyggar till och blir bekvämt att hålla i.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad kul för dig! Synd om den sjukskrivna.

/ Pernilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback