Överraskningshelgen

I torsdags eftermiddag så ringde sambon hem och frågade om jag hade något inbokat på fredag och lördag????
Varför det, blev ju mitt svar..... men det ville han inte tala om.

Det hade jag ju inte så det var ju bara att vänta och se.

När han kom hem så visade det sig att han bokat in oss på hotell i Falkenberg/Skrea strand natten mellan fredag och lördag.
http://www.elite.se/hotell/falkenberg/strandbaden/

Jag tog tåget till Halmstad, han jobbar ju där. Och så åkte vi vidare mot Falkenberg.
Checkade in på hotellet på tidig em., rummet hade utsikt över havet.
Låg nästan på stranden.
Sen körde vi en runda till Ullared för att återvända till hotellet, fixa oss i ordning och äta en trerätters meny i restaurangen som låg på andra våningen. Mums filibabba!
Det blev en flaska vin och det fanns trubadurer som underhöll.
När middagen var färdig så gick vi rundan om baren och fick varsin Pina Colada som medtogs till rummet för en mysig avslutning på kvällen.

Lördagen började med sovmorgon och en kanonfin frukost på hotellet.
Besök hos bekanta i Stafsinge och en liten shoppingtur.
Eftersom vädret var lite riskabelt så beslöt vi oss för att komma hem i tid.
Vi avslutade dagen med en god middag i hemmets lugna vrå.

Söndagen blev det utflykt till hantverksmässan "Fingrar kan" i Höganäs.

I allt en riktigt mysig helg.
Han kan ibland min underbare sambo ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback