Nu är jag lycklig....

I mitten på April så välte katten ner min klocka och förlovningsring från skrivbordet.
Och jag kunde inte hitta ringen.
Jag letade och letade men det var som förgjort.
Först vågade jag knappt berätta det för min älskade sambo för han blir ledsen om jag inte har den på.

Men det var bara att ta tjuren vid hornen och berätta.

Idag ett halvår senare så trodde jag ju att den var borta för alltid.
Plötsligt säger han att det finns ett ställe han aldrig kollat.
Han har en sån där dokumentförstörare men använder den väldigt sällan och nu skulle han tömma den.
Och gissa vad som fanns i botten om inte min ring.

När han trädde den på mitt finger så känndes det nästan som första gången.....
Tårarna bara rann över så lycklig jag blev.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken saga...blir ju alldeles röed!

Postat av: Cia

Å vilken lycka att ringen kom fram igen!!!
Kram Cia

2007-11-08 @ 10:21:08
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback