Ledig dag!!!

Tjohoo, jag är ledig idag.
Ska spendera dagen med en scrapkompis, vi har lite förberedelser att göra inför scrappizträffen i Helsingborg.
Pernilla ska hålla lite kurser och materialet till dem ska förberedas.
Vi ska därför ta en liten tur till Storyhouse i Ängelholm som sponsrar den ena av kurserna.

I kväll så är det tisdagsträff igen, pyssel i goda vänners lag.

Väntar spänt på resultatet av utmaningen i ScrapAddicteds blogg där jag skickade in ett bidrag.
Hyser inga större förhoppningar då det brukar vara bebisbilderna som vinner...
Men det var en kul utmaning i vilket fall som.

Sparar energin till scrappizträffen och utmaningarna där. Det ska bli så himla kul ;-)

Kommentarer
Postat av: Jane

Bebisbilder? Mjaaa, den beskrivningen känner jag inte igen! Men vi har just börjat att rösta :)

Postat av: Ingela

Den var kul så det är värt väntan Jane!

Nu menade jag inte bebisbilder just hos dig men i scrapvärlden i allmänhet ;-)

2007-03-13 @ 23:33:32
URL: http://coelogyne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback