Fredag 5/1

Då har det gått en vecka till, arbetat sen i tisdags.
Känner mig helt slut.
Ska bli skönt att vara ledig i två dagar.

Om jag är pigg i morgon så tänkte vi ge oss ut till skäralid, ska ta min nya kamera med mig.
Lite frisk luft och gott om motiv.
Om det blir något bra lägger jag ut lite bilder i morgon.

Ska försöka få lite pysslat i helgen, måste göra färdigt en ATC swap som jag är med i. Vi har tema författare. Jag valde Henning Mankell, gillar alla hans senaste filmer.
En av skådespelarna är en klar favorit ;-) Ola Rapace. Läste tyvärr i en blaska att han ska sluta som skådespelare nu och koncentrera sig på musik, vilken förslust...

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig. Ska bli skoj att se vad den nya kameran åstakommer =).
Ha det bäst
Kram Martina

2007-01-06 @ 16:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback