Peter - min sambo

Peter
Gjorde denna LO till en teknikutmaning på Scrappizträffen i höstas.
Det skulle finnas minst 10 knappar (tack till Helene som skänkte dem.) någon form av journaling på fotomattan, något som var antingen rött, rosa eller blått samt något som vi "stal" från en annan scrappare.

Jobbade med Cosmo Crickets underbara papper.
Knapparna ser ni..., det finns journaling både på fotomattan och  på den dolda tagen, jag valde röd accentfärg och det finns i både blomma och hjärtan.
Och stölden av den vågformade biten hittades i ett album på plats.

Kommentarer
Postat av: Pia

vad många layouter du har lagt ut. Fina!!

Postat av: Veronica

Dina Lo:s är jättefina! Men jag har ju oxå haft förmånen att se dom "live"!
Kram på dig!!

2007-02-04 @ 19:41:56
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: SonjaT

Vad flitig du har varit - men många känner jag ju igen oxå:) Kul o se dom här med!

//Sonja

2007-02-05 @ 23:31:59
URL: http://rastom32.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback