Så gick sommaren...

Denna sommaren har bokstavligt talat runnit förbi  ;-(
Bara regn och mera regn.

Jag har inte haft ork att uppdatera men gör en lite sammanfattning här.

Som jag skrev i förra inlägget så har jag blivit uppsagd, jag har spenderat en del tid på att försöka hitta ett nytt jobb.
Ingen semester, ville inte ta ut den under min uppsägningstid.
Nu har jag bara två veckor kvar.

I morgon måndag ska jag först på ett möte med "Antenn", numera har även LO-anslutna omställningsbidrag.
På eftermiddagen ska jag på en anställningsintervju, håll tummarna för det jobbet vill jag gärna ha.
Det är inte ett jobb i butik men fortfarande med blommor.....

Min Peter har haft 3 veckors semester vilket mest har gått i modellflygets tecken.
Förra helgen var vi i Kalmar på lördagen, en romantisk vistelse på hotell samt en middag på en grekisk restaurang.
På söndagen åkte vi vidare till "Sranda Modellflygklubb" som ligger strax söder om Mönsterås.
Där fick vi se många fina flygplan.

Igår var vi på "Ripa Modellflygfält" där var också en massa fina plan.

Har även uppdaterat listan med mina dies, det har tillkommit ett nytt BK alfabet samt lite olika QK dies.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har en överraskning åt dig! Titta in i min blogg!
Kram Pernilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback