Lördag den 18/8

Idag skiner solen i Helsingborg.

Sitter med förberedelserna inför scrapträffen vi ska ha nästa vecka på Dalhem.
Gör skisser, skriver ner utmaningar. Ska iväg och hämta en LO som vi ska lifta, det är Marie Larsson som är snäll och lånar ut den. 
http://maraij.blogg.se/

Ska också ta en sväng till Bageriet och beställa våra baguetter,  nästan alla vill ha sådana till träffen.
Det är definitivt ett bra val.

Jobbet som jag gärna ville ha fick jag inte......
Enligt arbetsgivaren så var jag med i toppen men det var detaljer som avgjorde.
Så kan det gå, bara att ta nya tag.

Nu ska mannen väckas, han o katten sover fortfarande.
Tänkte att det var dags för frukost.
Ha en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så trist med jobbet!! Vi får hålla tummarna på att det dyker upp nåt annat!
Ser fram emot träffen och baguetterna!
KRAM!

Postat av: Anna

Tjenare tjejjen...
Kollar läget bara. Synd att du inte fick jobbet men å andra sidan måste det väl sporra lite, att du var med i toppen!? Nästa gång tar du det!!!
Klart man måste prova de där omtalade baguetterna, ser fram emot träffen, snart är det dags ju!!
Kramen Anna

2007-08-20 @ 12:59:27
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: påhlsson helena

tråkigt med jobbet...men som jag längtar tills lördag, behöver du hjälp med nåt ?? ställa iordning innan ?? Städa efteråt ?? eller nåt annat ?? Säg till i så fall...

2007-08-20 @ 13:34:15
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback