Tuss, vår älskling

Tuss

Det här är familjemedlemmen med mest klös i.
Hon heter Tuss och brukar sova på mattes skärm, det är så varm och gott.

Här låg hon när jag fick tag i kameran och jag kunde inte låta bli.

Har suttit ganska mycket vid datorn idag, massor med jobb som en grupp gör för att arrangera en större scrapträff. Listat en massa ställen runt stan att bo på för rimliga pengar så att de som kommer ska kunna hitta lätt.
Måste rikta ett jättetack till Veronica som också tillhör gruppen och lägger ner massor av jobb.
Vi tror och hoppas att våra ansträngningar ska göra att vi får en kanonträff.
Så håll ögonen öppna Inbjudan kommer när som.

Får avsluta med att önska alla ett gott slut på det gångna året.
Ta väl vara på varandra.

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Gott slut och Gott Nytt År Ingela!

Kram, Gunvor

Postat av: Veronica

Hej vännen!

Vad glad jag blir, dina ord värmer, du ska ha tack för att jag fick förtroendet av dig!

Gott Nytt År!

Kramar!

2006-12-31 @ 20:17:30
URL: http://hildastina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback