Måndagen den 4/12

Har bytt fridag med chefen så jag jobbade inte idag, vilket resulterade i tvätt och städning hemma.
Hämtade min mor i stan och körde hem henne till Hyllinge.
Vi fikade och tittade på lägenheten som hon och far ska flytta till i Maj nästa år.
Nybyggda 55+ lägenheter på kopparmöllegatan i HBG.

Körde hem för att möta sambon på Bildeve.
Han har funderingar på att köpa ny bil och ville kolla läget.
Men det handlar ju om en del pengar så man får ju tänka över saken lite.
Vi blev lovade att få låna hem en V50 på prov ett par dagar för att få känna oss för.

Nu är det snart mitt favoritprogram på TV, CSI New York så jag ska krypa upp isoffan med lite glögg och pepparkaka.
Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Hej hej:)

Så här glöggas det redan - så gott! Glögg är ingen superfavorit personligen, men dock ett måste här hemma:) Vitvinsglöggen blev en favorit förra året faktiskt!
Trevligt o se ett inlägg från dig hos mig - nu fick du ett från mig med!
På återseende:)

Kram Sonja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback