Måndag 18/12 2006

Här går det fortfarande inte många knop.
Ligger fortfarande. Man blir smått desperat.
Jag vill så gärna men kroppen säger ifrån.

Dessutom så är jag smått frustrerad av en annan anledning.

Den fina QK-duvan som sambon ropade in på tradera, den är inte kommen.
trots tålmodig väntan och påminnelse innan helgen så dök den inte upp idag heller.
Blir så ledsen, känner mig bara lurad och bestulen.
Det värsta är att man vill ställa sig upp och skrika vem det är, varna andra från att både bjuda och beställa grejer hos denne företagaren.
Men det får man inte, då är det synd om den samme.....eller hur......

Så vad göra?

Nu kallar soffan så jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Usch och fy! Hoppas att den kommer snart, så att du får den du har rätt till.

Postat av: Gunvor

Usch va trist att du fortfarande är krasslig. Här hemma är det också sjukstuga - sonen hostar så det svider i modershjärtat och maken är bara snäppet friskare. Själv är jag väl för elak för att det ska bita på mig ;)
Beträffande dåliga företagare - visst är det ett problem?! Men kanske får du mail och PM av oss andra som ibland shoppar på Tradera och vill veta vem det är. Och då kan du ju svara privat!

Krya på dig!

Kram, Gunvor

2006-12-19 @ 17:44:34
URL: http://gunvors.blogg.segunvors.blogg.se
Postat av: Veronica

Va?! Har du fortfarande inte fått din duva? Det var ju jätte längesen du ropade in den på Tradera! Fy, vad trist! Håller tummarna att du får den nu innan jul i alla fall...
Krya på dig vännen!!

2006-12-21 @ 07:20:23
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: Ingela

Duvan har inte dykt upp och jag har slutat tro att den gör det.
Lurad!!

Man blir bara så ledsen.

2006-12-21 @ 21:09:25
URL: http://coelogyne.blogg.se
Postat av: jenny_li

Kan det inte vara posten? Jultider å så...? Stansar så fort jag hinner - men det lär inte bli före jul...! :o)

2006-12-21 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback